سرمشق
نظر کاربران
امتیاز به کتاب
۸۰,۰۰۰ تومان
رقعی
۱۹۰
۸
1400
۹۷۸۶۰۰۸۸۵۷۸۳۹

روایتی مستند و کوتاه از زندگی جهادی شهید مدافع حرم؛ محسن حججی
کتاب سرمشق، محصول مؤسسۀ شهید کاظمی، روایتی مستند و کوتاه از زندگی جهادی شهید مدافع حرم، محسن حججی است. این کتاب در چهار فصل خودسازی اخلاقی، خودسازی جسمی، خودسازی علمی و بینش و بصیرت سیاسی، براساس زندگی شهید حججی، به رشتۀ تحریر درآمده است. حججی متولد سال 1370 در نجف‌آباد اصفهان بود. او جوان پُرشوروشری بود که دلش می‌خواست همه‌چیز را خود بداند و خود تجربه کند. این کتاب روایتی از روزهای جهادی اوست. روزهای شاخص محسن که او را از روزهای پیشین و نوجوانی‌اش متمایز کرد، زندگی جهادی اوست! زندگی‌ای که پایه‌اش جهاد بود و عمل‌به‌تکلیف. چنین زندگی‌ای را جز با خودسازی نمی‌توان به‌‌دست آورد.


گزیدۀ متن کتاب سرمشق
در حلب بودیم. هوا خیلی سرد بود و از بارانی که آمده بود، زمین گل‌وشل بود. دهلیزی زیر تانک باز شده بود، دقیقاً طرف رانندۀ تانک. هر لحظه ممکن بود تانک مورد‌اصابت موشک قرار بگیرد. محسن گفت: «این تانک بیت‌الماله!» در آن سرما و گل‌ولای رفت زیر تانک؛ دهلیز را تعمیر کرد و بست.


برای تهیه کتاب سرمشق و سایر آثار نویسنده، کلیک کنید.

بی‌نام
این کتاب بسیار زیبا بود. تقسیم بندی کردن خاطرات در فصلهای مختلف موضوعی بسیار کار جالبی بود صفحه آرایی جذاب و بسیار زیبایی دارد.بااین کتاب بسیار بیشتر از کتابهای دیگر می توان به شخصیت شهید پی برد واقعا به همه ی مسائل و خصوصیات شهید توجه شده بود. و حتی صفحات سررسیدی که دست نوشته ی شهید در آن بود را قرار داده اند که برای من بسیار جالب بود.
کتب دیگر اعضاء موسسه شهیدکاظمی
کتب دیگر انتشارات شهید کاظمی
کتب مرتبط
ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید