رفیق مثل رسول

رفیق مثل رسول

نظر کاربران
امتیاز به کتاب
۵۵,۰۰۰ تومان
رقعی
۱۹۲
۱۲
1401
۹۷۸۶۰۰۸۸۵۷۱۵۰

معرفی کتاب رفیق مثل رسول
کتاب رفیق مثل رسول، نوشتۀ شهلا پناهی، روایت داستانی شهید مدافع حرم، محمدحسن (رسول) خلیلی است. رسول در طول زندگی‌اش بارها به دفاع از حریم اسلام و انقلاب و ولایت اقدام کرد. او در فتنۀ 1388 فعالیت داشت و در روز عاشورا با فتنه‌گران درگیر شد. از صفات بارز او می‌توان به نظامیِ متخصص، مطیع امررهبر، خوش‌رو و خوش‌خلق بودن با دیگران اشاره کرد. 27آبان‌ماه1393 مصادف با 14محرم‌الحرام، در نزدیکی حرم حضرت رقیه(س) به‌درجۀ رفیع شهادت نایل آمد.
گزیدۀ متن
تمام شب سرگرم انجام کارهایم بودم. بین این‌همه مشغله، یاد تک‌تک دوستانم افتادم. به این فکر کردم که همۀ آن‌ها بیشتر از هر چیزی برای من رفیق هستند و این رفاقت زیباترین دل‌بستگی من توی دنیاست. کنار آن‌ها خندیدن، گریه کردن، تلاش کردن و خیلی چیزهای دیگر را تجربه کردم. نزدیک‌های سحر بود و من انگار نشسته بودم و داشتم روی قالیِ هزاررجِ زندگی‌ام دست می‌کشیدم. خیلی از تنهایی‌ها، غصه‌ها و مشکلاتم را با گره رفاقت رفو کرده بودم و این تنها گرهی بود که دلم می‌خواست برای همیشه باز نشود.

جهت مشاهده و تهیه دیگر آثار نویسنده کلیک کنید.

بی‌نام
خیلی کتاب خوبی بود بنده یحقیر چندمرتبه ای سرمزاراین شهیدبزرگواررفته بودم وهمیشه چهره ی ایشون یه محبت وابهت خاصی داشت خداروشکرکه خدااین توفیق رو بهم داد تااین کتاب رو بخونم وبامعرفت بیشتری مزاراین شهید روزیارت کنم باشد که این شهیدشفیع ودعاگوی ماباشن.آمین
کتب دیگر شهلا پناهی
کتب دیگر انتشارات شهید کاظمی
کتب مرتبط
ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید