ازحاج ابراهیم تا خان طومان

ازحاج ابراهیم تا خان طومان

نظر کاربران
امتیاز به کتاب
۱۸۰,۰۰۰ تومان
رقعی
۵۸۴
۶
1401
۹۷۸۶۰۰۸۲۰۰۶۰۴

خاطرات داستانی از رشادت شهدای لشکر۲۵ کربلا
کتاب «از حاج ابراهیم تا خان‌طومان» خاطراتی خواندنی به‌صورت داستانی از رشادت شهدای لشکر ۲۵ کربلا درارتفاعات حاج ابراهیم و مبارزه با ضد انقلاب و سپس شرکت در جنگ سوریه و دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیها است. این شهدا را فقط یک کلمه و آن هم دفاع از اسلام گردهم آورد و با این صمیمت و قول و قرارهایی که با هم گذاشتند پس ازماه‌ها دفاع در ارتفاعات سخت حاج ابراهیم همگی با هم عزم سفر کردند و در جنگ سوریه شرکت و همگی در کنار هم به فیض شهادت نائل شدند.


گزیدۀ متن کتاب از حاج ابراهیم تا خان طومان
از میان تیر و ترکش‌هایی که از بیخ گوشمان زوزه می‌کشیدند می‌دویدیم و تنها آرزویمان رسیدن به یک سنگر بود، همین. هرچه می‌دویدیم انگار نمی‌رسیدیم، لامصب انگار راه را کش می‌دادند. یک لحظه با دیدن راهی که هرچه قدم‌هایمان را بلندتر می‌کردیم طولانی‌تر می‌شد، فریاد زدم: «یا حضرت زینب، یک سنگر نشانمان بده.»

برای تهیه کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان» و کتاب‌های دیگر نویسنده، کلیک کنید.

بی‌نام
در باغ ِشهادت بازِ باز است... واقعا ادم با خوندن این کتاب شرمنده میشه از زندگیش .اینکه دغدغه های شهدای ما چی بودند و دغدغه های ماچی هستند...اونها چقدر خوب و پاک زندگی میکردند وما ... شهدا که رفتند و حالا خانواده هایشان ماندند با دنیایی از سختی ها و رنج ها و غم ها... انشاالله که خداوند به خانواده هاشون اجر وصبر عنایت بفرماید وشادی روح شهدا صلوات.
کتب دیگر سیدعبدالرضا هاشمی ارسنجانی
کتب دیگر انتشارات شهید کاظمی
کتب مرتبط
ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید