شهید محسن حججی
نظر کاربران
امتیاز به کتاب
۳۰,۰۰۰ تومان
پالتویی
۷۰
۶
1402
۹۷۸۶۲۲۲۸۵۱۷۸۱

برش‌هایی کوتاه از زندگی شهید محسن حججی
محسن حججی دانش‌آموختهٔ مرکز آموزش علمی کاربردی علویجه در رشتهٔ تکنولوژی کنترل ورودی سال ۱۳۸۷ بود. حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به قتل رسانده است. شهید حججی دهمین عضو از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه به شهادت رسیده‌اند. این جهادگر فرهنگی از فعالان ترویج و تبلیغ کتاب بود و اقدامات جهادی را در اردوهای سازندگی برای خدمت به مناطق محروم انجام داده و از خادمین راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بود.


برشی از کتاب شهید محسن حججی
برای من قلیان حکم زاپاس داشت, آماده توی صندوق عقب. با هم می رفتیم کنار رودخانه. رفتم کیف قلیان را آوردم. محسن گفت: " خدا و کیلی, کاری کن ما هم حال کیم." گفتم: "خب من هم می خوام همین کار رو بکنم. مگه نمی بینی؟ دارم قلیون چاق می کنم." ابروهایش گره خورد و گفت: " من از این چیزها خوشم نمی آد." دوید و از توی ماشین منچ آورد. هیچ قلیانی نمی توانست به اندازه آن مار پله سرحال بیاوردمان. آخ که چقدر خندیدیم. حتی هیجان بازی بارسا و رئال هم به پایش نمی رسید.

برای تهیه کتاب شهید محسن حججی و سایر آثار نویسنده، کلیک کنید.

کتب دیگر اعضاء موسسه شهیدکاظمی
کتب دیگر انتشارات شهید کاظمی
ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید