شکار شکارچی جلد اول
نظر کاربران
امتیاز به کتاب
ناموجود
رقعی
۳۴۷
۲
1395
۷۸۶۰۰۷۷۰۲۲۵۳۱

روایت داستانی جوانان میهن‌پرست جهان عرب
کتاب شکار شکارچی (جلد اول)، نوشتۀ صالح مرسی، روایت داستانی جوانان میهن‌پرست جهان عرب است. این مجموعه بر اساس واقعیت است؛ سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل تاکنون، سعی دارند با بیان داستان‌هایی از قدرت اطلاعاتی‌شان در رسانه‌ها، اعتماد‌به‌نفس جوانان جهان اسلام را از بین ببرند و بذر ترس و ضعف را در دل آنان بکارند. این اثر از مجموعه رمان «خانۀ عنکبوت» است.


گزیدۀ متن کتاب شکار شکارچی(جلد اول)
«نبیل» در آن شبی که ابوسلیم با صراحت با او گفتگو کرد، نتوانست بخوابد. نمی‌دانست این راهی که او با اختیار خودش در آن پا می‌گذارد، به کجا خواهد رسید. او یقین داشت که گام بعدی از فردا صبح آغاز می‌شود و پایانی بر زندگی کنونی‌اش و شروعی برای یک زندگی جدید خواهد بود. در رختخوابش می‌غلتید و می‌کوشید بخوابد، اما بی‌فایده بود. چشم‌هایش کمی گرم شد، اما با دیدن کابوسی از خواب پرید و تمام بدنش غرق عرق شد. در کابوس دیده بود که از کوه بلندی سقوط می‌کند. 
فردا صبح، وقتی از پنجرۀ اتاقش به بیرون نگاه کرد، دید زندگی در خیابان‌ها جاری است. نتوانست در اتاق بماند. اتاق را ترک کرد و خودش را به خیابان سپرد و بی‌هدف در آن حرکت کرد. نبیل سالم هیچ‌گاه آن شب را در زندگی‌اش فراموش نخواهد کرد؛ شبی که تیغ برهنه بر گردنش گذاشته شده بود و او چیزی جز یک ابزار دست نبود که خودش را به بهایی اندک فروخته بود. 
وقتی افسر پلیس آلمانی آن جملات را به او گفت، زمین در زیر پایش سست شد. احساس می‌کرد که از فراز ابرها بر زمین سقوط کرده است. مأمور بسته‌های مواد مخدر را زیرورو می‌کرد. بوی مواد هوای آپارتمان را پر کرد. سیلی از سؤالات مأمور به‌سویش سرازیر شد و نزدیک بود او را دیوانه کند.

برای تهیه کتاب شکار شکارچی (جلد اول) و سایر آثار نویسنده، کلیک کنید.
 

کتب دیگر انتشارات شهید کاظمی
ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید