راض بابا
نظر کاربران
امتیاز به کتاب
۸۰,۰۰۰ تومان
رقعی
۱۲۰
۲۲
1402
۹۷۸۶۰۰۸۸۵۷۷۶۱

روایت زندگی و خاطرات شهیده راضیه کشاورز
کتاب راض بابا، نوشتۀ طاهره کوه‌کن، روایت زندگی و خاطرات شهیده راضیه کشاورز است. راضیه ۱۱شهریور۱۳۷۱ در مرودشت شیراز به‌دنیا آمد و تا قبل از بهار شانزده‌سالگی‌اش موقعیت‌های چشمگیری را در زمینۀ ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد. دختری که تمام تلاشش را به کار می‌بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را در رسیدن به خواسته‌اش کمک می‌کند؛ بر اثر انفجار بمب در حسینیۀ کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز توسط عوامل تروریستی وابسته به غرب، بعد از تحمل هجده روز درد و رنج ناشی از جراحت، به جمع شهیدان سرفراز و سربلندی پیوست که ره صدساله را یک‌شبه پیمودند.


گزیدۀ متن کتاب راض بابا
یک‌دفعه در خود فرو رفت، انگار می‌خواست حرفی را به‌زبان بیاورد. نگاه مختصری به من کرد و گفت: «مامان، من یه آرزویی دارم... دعا می‌کنین برآورده بشه؟» التماس دعایش هنگام تحویل سال از یادم نرفته بود. خندان پرسیدم: «دختر من چه آرزویی داره؟» از پنجرۀ آشپزخانه بیرون را نگاه کرد. «مامان، دعا کنین بشم جراح قلب و خدا یه مطبی بهم بده که پنجره‌ش رو به کعبه باز بشه.»


برای تهیه کتاب راض بابا و سایر آثار نویسنده، کلیک کنید.

بی‌نام
یک الگو برای همه مخصوصا دختران در این کتاب تصویر شده. شخصیت شهیده بزرگوار واقعا نمونه جوان مومن و عاری از جو زده‌گی است. مطالعه کتاب لذت بخش و بیدار کننده بود. درس مهم این کتاب لزوم آشنا کردن جوانان توسط والدین با مجموعه های فرهنگی اسلامی و انقلابی است که در تربیت همه جوانان بی تردید تاثیر زیادی دارد. رضوان الله تعالی علیها
بی‌نام
سلام چرا نسخه الکترونیکی فعال نیست؟
کتب دیگر طاهره کوه کن
کتب دیگر انتشارات شهید کاظمی
کتب مرتبط
ما رادر شبکه های اجتماعی دنبال کنید